Tisztelt Szülők!

Intézményünk részt vesz a KRÉTA elektronikus ügyintézési rendszer (e-Ügyintézés) programjában, mely lehetővé teszi 2019. március elsejétől annak megismerését. Az elektronikus ügyintézés a szülők mindennapos iskolával kapcsolatos ügyintézését segíti oly módon, hogy az eddig papír alapon benyújtott dokumentumokat, az e-naplón keresztül elektronikus formában is elküldhetik iskolánkba! (Ez az ügyintézési forma a 2019-es naptári évben bevezetésre kerül országosan.)

Mik ezek a dokumentumok?

  • Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása,
  • Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása,
  • Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése,
  • Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése,
  • Vendégtanulói jogviszony bejelentése,
  • Kiiratkoztatás a köznevelésből,
  • Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból,
  • Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása,
  • Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelembenyújtása,
  • Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása,
  • Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése,
  • Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.

Az új funkció megismeréséhez elektronikus tananyagok állnak rendelkezésre, melyek áttekintésével könnyen elsajátíthatóvá válik az ügyintézés.

A tananyagok elérhetősége a következő linken lehetséges: https://eugyintezes.e-kreta.hu
Tel.: +36-32-418-270
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el